בדיקת מידע על חברות ואיתור בעלי מניות בחברה

עבור לא מעטים מאיתנו ידע מקדים בנוגע לחברות איתן נרצה לעשות עסקים או אפילו לקנות מהן, עלול לעזור לנו בכל הקשור לכך. ידע מסוג זה יכול לתת לנו מענה במיוחד אם אתם עובדים עם לא מעט ספקים או מספקים שירותים עבור חברות וגופים שונים, בעזרת תוכלו לדעת על מוסר התשלומים של אותה חברה או מוסד שמולו תעבדו. אבל לא רק מכיוון שכיום תוכלו לבצע בדיקה כמעט מקיפה עבור מגוון רחב של חברות, בין אם תרצו לדעת מי הם בעלי המניות ומי הם בעלי החברה.

בדיקה אודות חברה

כיום תוכלו למצוא מגוון חברות שונות אשר יוכלו לספק לכם דוחות חברה, אשר יוכלו לתאר לכם את מצבה של החברה מכל מיני זוויות. תוכלו לעשות זאת על ידי לשכות האשראי השונות, אשר יוכלו להזהיר אתכם מפני מוסר תשלומים נמוך או עיכולים שהוסתרו. אל כל אלו יצטרפו גם הערכות פיננסיות וסיכונים של החברה, יחד עם המלצת אשראי. דוח זה תוכלו לקבל על ידי לשכות האשראי, בדיקת מידע על חברות דן אנד ברדסטריט או בבי די אי. בנוסף לפן הפיננסי תוכלו גם למצוא לא מעט חברות מודיעין עסקי אשר יוכלו לספק לכם מידע מגוון ורחב של חברות בארץ ובחול, בין אם אלו מתחרים שלכם ובין אם אלו שותפים עסקים לעתיד.

איתור מניות בחברה

איתור מסוג זה תוכלו לבצע על ידי שירות ממשלתי וגם על ידי שירות חברות שונות, תוכלו לקבל הערכות ראשוניות בחינם דרך רשם החברות . השירות שניתן בחינם הינו נוסח בסיסי של בעלי המניות בתוספת תשלום תוכלו לקבל את כל מחזיקי המניות של אותה חברה. יחד עם רשם החברות תוכלו גם למצוא לא מעט חברות פרטיות אשר יוכלו לספק לכם לא מעט מידע בנוגע לבעלי המניות, בין אם אלו יהיו בעלי מניות לשעבר או כאלו שמחזיקים במניות כיום. דוחות אלו ברוב הפעמים יעלו מעט יותר מאיתור המניות שתוכלו לקבל מרשם החברות, אבל הרוב הגדול של דוחות אלו יהיו הרבה יותר מפורטים, כמובן תלוי בחברה ובמסננים שתבקשו.