אבולוציה בראי חכמת הקבלה

חכמת הקבלה היא המדע העתיק ביותר אשר מלמדת אופן קבלה נכון של האדם מאהבה עצמית לאהבת זולת (מאגואיזם לאלטרואיזם). חכמת-הקבלה מנחה אותנו להגיע לשלב הבא של האבולוציה האנושית, ולהצטרף להרמוניה של הטבע. אנחנו מצפים שהמדע ייתן לנו תשובות לכל השאלות שלנו כגון, מדוע העולם נמצא היום במשבר כה עמוק בכל תחומי החיים.

אנו עדים לבעיות רבות בכל תחומי החיים, כלכלה, חברה, משפחה, חינוך וכו', כאשר שורש הבעיות גלום בקשר הלא-תקין בין בני-אדם. הבעיות של העולם ידועות בעיקר בתחום פירוד בתוך המשפחה, סמים, בדידות וכדומה. בנוסף מורגש כי מלחמת עולם שלישית בפתח. ייתכן והמצב הנוכחי תלוי במציאת תשובות לשאלות מהותיות על החיים שלנו בעולם הזה – מה טעם בחיים ומדוע אנחנו חיים כאן.

איך נוצרו תאים חיים?

לפי המדע, תחילת היקום (בראשית ברא) החל לפני כ-14 מיליארד שנה, אשר התפתח במספר שלבים – המפץ הגדול, יצירת חומר (אטומים), התפתחות מולקולות ביולוגיות מדומם, מעברים קוונטיים חדים ממולקולות לתאים חיים, והתפתחות התאים הראשוניים לצומח, לחי ולאדם (מין האנושי).

כשאנחנו מסתכלים מקרוב על שלבים אלו, מתעוררות שאלות רבות מעניינות ומסקרנות – מה היה לפני המפץ הגדול ומדוע הוא קרה? איך נוצרו החומר ראשוני והאטומים? איך נוצרו מולקולות ביולוגיות גדולות? איך מדומם נוצרו תאים חיים הנמצאים בצומח, חי ואדם?

חכמת הקבלה היא מדע-על המסבירה כי תהליך התפתחותו של האדם טרם הסתיים. משהו חדש עומד בפתח, שלב רוחני של כלל האנושות. היום כל מה שחסר לנו הוא בניית יחסים אישיים בין אנשים המבוססים על אהבת הזולת, כאשר כלל גדול בחכמת הקבלה הוא "ואהבת לרעך כמוך".

כמו המקובלים, גם אנחנו מחויבים לחקור את עצמנו, בעזרת הידע והניסיון שלהם, לבצע ניסוי מדעי במשותף על עצמנו, כדי להגיע לשדה חיבור קולקטיבי של כלל האנושות.