איך בוחרים ארונות נכונים?

לשקף את האישיות לא רק בבגדים

בעת בחירה של ארונות נכונים לחדרי הבית, מומלץ לזכור כי הסגנון של הארונות יוכל להעניק את הטון הנכון לכל מטבח, חדר או חלל בבית ובמשרד. בין אם אנו מעדיפים עיצוב מודרני, מסורתי, מעברי או אקלקטי, סגנון הארון יהווה חלק מהשתקפות הטעם אישי והעיצובי של החלל. לשם כך חשוב יהיה לשים לב לסוגי הגימורים של הארון, לעיצוב הדלתות, לצבעי הארון וכמובן לחומרי הגלם ממנו הארון עשוי (אפשר להסתכל על סוגי ארונות שונים באתר https://www.riviera.co.il/ ). כל אלו יוכלו להוות שילוב מצוין של סגנון אישי ועיצוב החדר באופן מלא וייחודי.

אריכות ימים ואיכות

החומרים המשמשים בארונות שלנו ממלאים תפקיד משמעותי באורך החיים שלהם ובביצועי היומיום. ארונות מעץ מלא, כגון אלון, מייפל או דובדבן יכולים להציע עמידות ומראה כמעט נצחי ומשובב. כמו כן גם ארונות דיקט נחשבים גם כן לבחירה חזקה, במיוחד עבור ארונות חדרי ילדים וארונות קטנים יותר. מאידך ארונות MDF (סיבי לוח בצפיפות בינונית), נחשבים להרבה יותר ידידותיים מבחינה כספית ועשוי להיות עמידים אמנם לא כמו עץ מלא אך עדיין יענו על מרבית הדרישות ויעניקו שימוש לטווח הרחוק.

רושם ראשוני של דלתות

הסגנון של דלתות הארונות יכול להשפיע באופן משמעותי על המראה הכללי של המטבח או חדר האמבטיה. לכן בכדי לענות על השאלה איך בוחרים ארונות נכונים, חשוב לדעת כי המראה של הדלתות הוא לא פחות מהרושם הראשוני שנקבל ממנו. וכיום ישנם סוגים שונים של דלתות לארון, החל מדלתות קלאסיות עם לוח מוגבה ועד דלתות לוח חלקות ועוד מגוון אפשרויות לבחירה עיצובית.

פונקציונליות וגימור

חומרת הארון, כגון ידיות, עיצוב הארון הפנימים יכולים בהחלט להיכלל בהגדרה של מגע סופי של הארון. בשל כך מומלץ יהיה לבוחר חומרה אשר תשלים את סגנון הארון ואת הגימור אותו נבקש, כל זאת תוך התחשבות בפרקטיות ובנוחות השימוש היומיומי שנבצע בו. בנוסף לכל אלו, מומלץ לחקור אילו אביזרים יהיו רלוונטיים לשימוש שנבקש לבצע בארון, בין אם ארונות מותאמים להתקנת פחי אשפה ועד לאזורי תלייה רחבים או ניתנים לשינוי.

לבחור ארון בתקציב שפוי

הרבה לפני שניתן לענות על השאלה איך בוחרים ארונות נכונים, חשוב יהיה להגדיר את התקציב לארון ולבצע התאמה בין איכות הארון המבוקש לבין הכסף שנבקש להשקיע ברכישה שלו. אמנם חיוני להשקיע בארונות איכותיים שיעמדו בפני בלאי יומיומי, אך ישנן אפשרויות זמינות במחיר שונים ולעיתים עדיפים יותר.