חברות בנייה מובילות ב2021

התחרות בישראל הולכת וגלה במגוון שווקים שונים, אנו יכולים לראות זאת החל מהתחרות בין חברות הפלאפונים שהתרחשה בעשור הקודם או בריבוי חברות הביטוח ורפורמת המעבר בין הבנקים.
כל אלו מעניקים לנו את היכולת לבחור, למדוד להתרשם ולאמוד את החברות איתן נרצה לקבל שירותים כאלו ואחרים, אך מעבר לכך ריבוי התחרות שקיים היום מאפשר לנו לבחור לא רק בדירה שאותה נרצה לקנות אלא גם בחברה שבנתה אותה. החשיבות של בחירת דירה על ידי החברה הנכונה היא לא פחות חשובה כמות החדרים או גודל הסלון שתקבלו, לכן בכדי שגם אתם תוכלו לבצע בחירה נכונה ולהנות מגלי התחרות שאנו חווים כיום, ביררנו עבורכם אילו חברות בנייה מובילות כיום בישראל שהן כמו חברת הבניה יוסי אברהמי.

אלקטרה בנייה

חברת אלקטרה נוסדה בשנת 1945 ומתמחה בכמה תחומי פעילות עיקריים: יזום ופיתוח פרויקטים של נדלן, קבלנות בניין, שירות ותחזוקה של מתמחי בניה, זכיינות עבור הקמת תשתיות ופרויקטים ברמה הלאומית ונסחרת בבורסה לניירות ערך שבתל אביב. החברה מספקת שירותי בנייה בכל התחומים ובכך מעניקה רשת תמיכה רחבה לפרויקטים נדלנים אותם היא מובילה, יחד עם הכנסה שמוערכת בכ 7 מיליארד שקלים והון עצמי בכמילארד מאה. החברה מספקת בניית בתי מגורים, תשתיות, משרדים ופרויקטים בסדר גודל לאומי תוך כדי שהיא שומרת על סטנדרטים מחמירים וחומר אנושי מעולה. החברה דורגה במקום הראשון במדד Dun’s 100.

שיכון ובינוי

אחת מחברות הבנייה המובילות בישראל והוקמה בשנת 1924 תחת השם "סולל בונה", כיום היא מוערכת בשווי של 4.9 מיליארד שקלים כאשר היא מובילה מגוון פרויקטים בישראל וברחבי העולם.
החברה מונה כיום מעל לעשרת אלפים עובדים ומבצעת עבודות בנייה החל מ"חלומות בגבעת שמואל" הכולל 3 מגדלים חדשים ומפוארים ועד לכבישים, משרדים, מבני מגורים מגואטמלה ועד לרומניה. בנוסף לכל אלו החברה גם מתכתבת עם דרישות העתיד, ולה חטיבת אנרגיה העוסק בייצור אנרגיה מתחדשת ומפעילה מתקנים לייצור חשמל "נקי" גם במדינת ישראל ובמגוון אזורים ברחבי הגלובוס.
בשנה האחרונה רשמה החברה הכנסה של מעל ל6 מיליארד שקלים והרווח התפעולי עמד על כ500 מיליון שקלים.