להנדס את העולם להיפך

אם רק היינו יכולים לבצע הנדסה הפוכה לעולם

כאשר כלי נשק מתוחכם כמו מטוס חמקן, או מזל"ט נופל לידי האויב, זה עשוי להיות מאוד בעייתי. בכל מדינה יש היום מומחים להנדסה הפוכה (Reverse Engineering). מומחים אלו יכולים לגלות הרבה מאוד דברים מתוך המוצר המוגמר, אפשר לגלות את סודות הטכנולוגיה של המוצר את שיטות ומפתחות ההצפנה, אפשר ליצור מחדש את קוד המקור של תוכנת המוצר, אפשר להבין את הרעיונות המקוריים של מתכנני המוצר. מדינה שמצליחה להשיג טכנולוגיה מתקדמת של האויב, יכולה לקבל מידע שאין שיעור לערכו. 

תארו לעצמכם שהיינו יכולים לבצע הנדסה הפוכה לעולם, לגלות מתוך כל מה שקורה בעולם את מטרת העולם, את החוקים לפיו הוא מתנהל, או לגלות את תוכנית הבריאה ואפילו לגלות מה הייתה המחשבה המקורית של מי שתכנן את העולם. ידע כזה אילו היה נופל לידינו, אין גבול לערכו וחשיבותו. השיטה המדעית לבצע Reverse Engineering לעולם כולו, נקראת חכמת הקבלה. החכמה הזו מתמקדת בלימוד ההתפתחות של בני האדם ובמיוחד לימוד של התפתחות הנשמה של בני האדם. מתוך ההבנה העמוקה של מבנה הנשמה ותפקודה יכולים המקובלים לגלות ולכתוב על מטרתה הבריאה, על מחשבת הבריאה, אפשר לדעת לפי אילו חוקי טבע מתנהל העולם וכמובן להימנע מכל מיני בעיות וצרות שבאות עלינו משום שבלי לדעת אנחנו מפרים את אותם חוקים טבע. 

לא רק המקובלים של העבר עשו זאת. כל אדם שרוצה ומעוניין ללמוד את חכמת הקבלה יכול בעצמו להשיג ולהבין את תכנית הבריאה ומטרתה. לא צריך להיות מוכשר בהנדסה, לא צריך אינטליגנציה יוצאת דופן, או יכולות מיוחדות אחרות. בכדי ללמוד חכמת הקבלה יש צורך בעיקר ברצון ללמוד אותה, ברצון ללמוד את המערכת הרוחנית של הנשמות, איך היא פועלת ומה מניע אותה. הנשמה שלנו היא רצון, רצון מאוד מיוחד, לא רצון לכבוש ארצות, להרוויח כסף או לזכות בכבוד ההמונים, אלא רצון לגלות את האמת, רצון לדעת את החוקים והכוחות הרוחניים שמנהלים את העולם. כל מי שיש לו רצון כזה יכול להתחיל להסתכל על כל מה שקורה בעולם בצורה חדשה לגמרי.