לעצב את קירות הבית מחדש

הבית שלנו הוא המקום המרכזי עובר רובנו, הוא אמור להעניק לנו לא רק מקום לינה או חללים וכלים נוחים להכנת אוכל או לצפייה בטלוויזיה אלא שגם העיצוב שלו ואופי הפריטים שבו מאפיינים לא מעט את האישיות של הגרים בו. לכן עיצוב קירות הבית הוא לא עניין של מה בכך ויש להתייחס אליו בכובד ראש, בין אם נבקש להפוך את הקירות שלנו לשימושיים יותר ושיוכלו להחזיק רהיטים שיקשטו או יהפכו את מלאכת האירוח לקלה יותר ובין אם נבקש להכניס מעט חום אל בין החללים השונים שבבית. כך או כך חשוב להכיר כמה נקודות אשר יעזרו לנו בעיצוב קירות הבית מחדש כפי שניתן למצוא באתר https://tapetim.co.il/ .

צבעים וטפטים

בעיצוב קירות הבית או רק חללים ממנו, חשוב להכיר את הכלים אשר יוכלו להפוך את העיצוב להרבה יותר מהיר, מסוגנן וקל. שניים מאותם כלים אלו הטפטים שחזרו בקאמבק מופלא בעשור האחרון וצבעי הקירות אשר עשו קפיצת מדרגה בשנים האחרונות, החל ממבחר הצבעים ועד לאיכותם. כך למשל נוכל לקבוע את צבעי קירות הבית בעזרת צבעים חמים או צבעים בהירים, בין אם נעשה זאת בעזרת טפטים בצבעים כמו כתום ועד לבורדו ובין אם נעשה זאת בעזרת צביעת הקירות בצבעי תכלת או צהוב בהיר. אך מלאכת העיצוב איננה מסתיימת בצביעה או הדבקת טפטים בלבד, אלא בהוספה של לא מעט שבלונות בזמן הצביעה או הוספה של טפטים הכוללים גם טפטים מנוקדים, טפטים בעלי הדפסים שונים ועד אל תמונות מרחבי העולם.

מגוון חומרים ייחודים לעיצוב הקירות

מלבד הצבעים והטפטים נוכל לעשות גם שימשו במגוון רחב של חומרים, בין אם נבקש להכניס לבצע חיפוי עבור אזורים שונים בבית בעזרת אלומיניום ועד אל לוחות חיפוי מעץ במגוון עצום של סגנונות. עיצובים אלו יוכלו להיות רלוונטיים גם עבור הקירות החיצוניים וגם עבור חללים שונים, בין אם נבקש לשלב עיצוב עץ אל הפרקט שלנו ועד אל יצירת קירות אלומיניום וזכוכית במטבח, במרפסת או בסלון. עיצוב אלו יכולים להשתלב לעיצובים קודם של הבית ועד אל עיצוב מחודש מלא וייחודי לכל חללי הבית.