עבודה מומלצת באילת

העיר אילת היא אחת הערים המושכות בישראל, כשאליה מגיעים לא רק אלפי תיירים מדי שנה אלא גם נחשבת לאחת הערים המהנות לעבוד בהן. משרות אלו כוללות לא פעם גם מגורים, שכר נאה ובחלק מהמקומות גם בונוסים נאים במגוון מקצועות שונים. הביקוש לעובדים בעיר רק הולך ומתגבר בשנים האחרונות, שכן התיירים חוזרים בכמויות גדולות לצד התפתחות נרחבת של העיר הכוללת שכונות חדשות, אזורי בילוי חדשים וכמובן הזדמנויות תעסוקה הרבה יותר מגוונות מבעבר. אך לפני שאנו קופצים אל העיר הכי דרומית בישראל, חשוב להכיר אילו במשרות אנו עוד עולים להיתקל ולאילו מהן הכי עדיף לשלוח את קורות החיים שלנו.

למצוא עבודה באילת – תנאי החיפוש לעבודה מומלצת באילת הינם די דומים לתנאי השוק והחיפוש כמו ברוב הארץ, עם זאת משרות כמו מלצרות, אבטחה ואפילו משרות שנות בבתי מלון הופכים להרבה יותר מבוקשים לקראת חודשי הקיץ והחגים. עם זאת מרבית העבודות הללו גם נחשבות לעבודות מועדפות לחיילים משוחררים, בחלקן הגדול נוכל לקבל מגורים ועוד שירותי סוציאליים מעולים אחרים. אחת המשרות שניתן למצוא היא אל רשת המלונות ישרוטל, המגייסת פקידי קבלה לאילת ולאזורים נוספים בארץ. משרות דומות נוכל למצוא בעוד רשתות ובתי מלון בעיר, כמו משרות אבטחה הדורשות ניסיון צבאי תואם(רובאי 03 ומעלה) וגם רישיון נהיגה בתוקף. כמו כן ניתן למצוא גם משרות מכירה שונות, כשאת מרבית המשרות הללו נמצא במגוון חנויות בגדים או חשמל באזורים מתוירים בעיר. 

מנעד תעסוקתי רחב

העיר אילת מתפתחת וגדלה ובשל כך ההיצע התעסוקתי גדל כאשר בעיר דרושים עובדים מכל התחומים, הראשון הוא תחומי הטיפול וההדרכה בין אם מדובר במשרות עבור פסיכולוגים, מלווים אישיים עובדים סוציאליים ועוד. משרות אלו מתקיימות בין דירות שיקומיות ועד אל מכוני טיפול שונים, כאשר משרות אלו מצטרפות גם שורת משרות אדמיניסטרטיביות. המשרה הראשונה היא של מנהלי משאבי אנוש, בין אם מדובר בחברות השמה ועד אל בתי מלון כאלו ואחרים. יחד עם זאת הביקוש עבור עובדי הוראה בעיר גם הוא לא קטן, כאשר בעבור משרות אלו מובטחים בונוסים שונים מטעם משרד החינוך.